oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Vårdcentralen

Kategori: Allmänt


Kom precis hem från vårdcentralen. Det blev totalt 15 stygn. Läkaren försökte få tag på min mottagning Prima Lidingö för att informera vad som hänt. Han var väldigt förstående vilket var skönt. Att han inte var dömande. Han ville också att jag skulle ringa NoA igen men jag försöker istället få tag på min terapeut på Unga vuxna i Danderyd för att få råd om vad jag ska göra och informera vad som har hänt. Men har fortfarande inte fått tag på henne. Just nu är jag ensam hemma vilket skrämmer mig. Men mamma kommer nog hem snart. Jag vet fan inte vart jag ska ta vägen. Har ingen jävla aning. Så just nu sitter jag bara och kedjeröker och dricker redbull. Uppdaterar senare om vad som händer härnäst. Hej sålänge. 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: