oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Min älskade skyddsängel

Kategori: Allmänt


Hemma och ligger i sängen nu. Är glad att jag valde att åka hem. Har min älskade skyddsängel här i sängen som skedar mig. Min älskade Pärla. Kommer vara helt ensam i flera timmar imorgon vilket skrämmer mig lite, men har hört av mig till mitt boendestöd för att se om hon kan ses imorgon. Hon är jättebra att prata med och jättegullig. Men vi har inte setts på ett tag då det har varit väldigt turbulent både fysiskt och psykiskt. Men mamma tyckte jag skulle höra av mig så jag har någon slags distraktion för en stund iallafall. Ska också försöka få tag på min läkare imorgon. Trodde hon hade telefontid idag men så var det tydligen inte. Nu har jag fått stesolid och imovane så jag kommer iallafall nog slockna snart skönt nog. Godnatt på er. 
Kommentera inlägget här: