oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Hyfsat fräsch

Kategori: Allmänt


Tycker ändå jag ser hyfsat fräsch ut för att vara på akuten. Men ändå lite jobbigt att ha smink på sig när man gråter av smärta när den kommer... Här på kirurgen går det jävligt långsamt iallafall. Långa väntetider. Och såklart så glömde jag mina hörlurar hemma. Var helt säker på att jag tog med mig dom. Så frågade personalen om dom hade några man kunde få låna. Men det hade dom tyvärr inte. Däremot flyttade dom mig snällt nog till ett eget rum så jag kan lyssna lite på musik eller ljudbok. 
Nu börjar jag känna att smärtan är påväg tillbaka men kommer inte få träffa läkaren på ett bra tag om jag känner akuten rätt. Så kan inte få något smärtstillande om inte läkaren har ordinerat det. Får väl be dom fråga läkaren om det blir värre. Vill inte få så ont igen. Tyckte det var lite konstigt att det inte var något gynekologiskt enligt den läkaren med tanke på att jag har ont i nedre delen av magen och det krampar liksom, som att livmodern drar ihop sig eller nåt. Men får se vad läkaren på kirurgen säger.. Såklart kommer dom inte hitta nåt som vanligt men vad är väl inte en fredag natt på akuten? Superhärligt ju! -.- 
Jag vill ha mat 
Kommentera inlägget här: