oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Älskade pappa

Kategori: Allmänt

Pappa har varit ett jättebra stöd för mig idag. Han hämtade mig från dbtn och vi åkte och käkade lunch. När jag kom hem var jag så jävla slut så sov fram till 16. Mamma ska ha nån klassträff hemma ikväll med massa gamla klasskompisar så kan inte vara hemma. Så jag och pappa har åkt iväg för att äta middag. Känns ganska jobbigt att inte kunna vara hemma, men vet inte om jag skulle klara det heller med massa folk och vill inte heller utsätta mamma och gästerna för något om jag får ett "utbrott" liksom. Känner mig väldigt tom men har så jävla mycket tankar i skallen. Måste verkligen distrahera mig sjukt mycket just nu så jag klarar mig från att göra något dumt. Bestämde iallafall precis att träffa en kompis som jag nyligen tagit upp kontakten med igen så det ska bli jättemysigt! Får försöka ta en timme i taget. Men det går upp och ner som en jävla bergochdalbana.. 
Kommentera inlägget här: