oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Sjukt nöjd

Kategori: Allmänt

Blev riktigt nöjd efter frisörbesöket. Hon var sjukt trevlig och duktig. Och så fick man gratis bubbel också! Det var inte direkt det billigaste frisörbesöket jag gjort men så värt det. Jättebra service och skön atmosfär. Och kände att jag var värd det. Så jag kan iallafall varmt rekommendera Hanne på Urban by Björn Axén i Åhléns City! Ångesten sitter fortfarande kvar som berg men jag försöker verkligen bemästra den. Ska ringa min terapeut igen om en stund. Har ingen aning om vad som händer ikväll, om det bara blir hemmakväll eller nåt annat. Men nånting jag inte ska göra iallafall är att dricka så mycket som jag drack i lördags.. Usch. Nu känner jag sån sjuk ångest och samtidigt sån jävla rastlöshet. Men också samtidigt helt utmattad. Fattar inte hur det går ihop ibland.. 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-11-14 | 18:48:55

    Håll ihop och kämpa på, jag tror på dig!

    Svar: Tack!
    A perfect mess

Kommentera inlägget här: