oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

I lost myself

Kategori: Allmänt


Såhär blev det. Ingenting jag är stolt över. Men jag tappade kontrollen. När jag kom till sjukhuset var jag tvungen att dricka kol. Först vägrade jag. Jag ville ju bara få försvinna för en stund. Men då började dom snacka om vårdintyg (LPT). Så jag drack iallafall. Blev flyttad till avd 77. Och där sov jag några timmar men sen vaknade jag för en stund sen och var hyfsat pigg. Fortfarande lite ostadig och trött bara. Dom har ringt psyk jouren så får se vad han/hon säger. Usch vad jag hatar att prata med psykläkare såhär efter en intox. Det känns liksom som att jag blir dömd på nåt sätt. Dom säger ju att man ska söka hjälp i tid och innan man gör något, men vafan jag har ju försökt. Men då har jag inte fått den hjälp jag behöver. Och nu tappade jag kontrollen. Det var som att det var en röst som sa åt mig vad jag skulle göra. Usch. Och fyfan vad jag är röksugen. Men såklart så får jag ju inte gå ut förrän jag har pratat med läkaren. Jävla skit. 

KOMMENTARER:

  • Mia säger:
    2014-11-12 | 20:20:39
    Bloggadress: http://miamumsar.blogspot.se

    Vet att du försökt och kämpar in i der längsta. Du är minst sagt JÄTTESTARK!
    Och om du inte får rätt hjälp nu.... då vet jag inte vad jag ska skriva för fula ord.

    Håll ut. Kram

Kommentera inlägget här: