oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Natten från helvetet

Kategori: Allmänt

Natten från helvetet. Fyfan, det var längesen jag hade en sån här kväll och natt. Efter förra inlägget så gick det bara nedåt. Panikångest, kunde inte komma till ro eller somna. Tog först en insomningstablett. Funkade inte så tog en till och extra lugnande men fan det hjälpte ju inte. Gick ut och rökte, gick in och la mig i sängen igen. Gick ut och rökte. Grät. Cigaretterna tog slut, mamma skjutsade mig till Statoil så jag kunde köpa nya. Det var väldigt nära att det blev inläggning men jag vägrade. Aldrig i livet. Till slut vid typ halv 6 på morgonen så somnade jag av utmattning, men vaknade igen vid 7 pga jobbiga mardrömmar. Lyckades efter mycket om och men att somna om igen och sov sen till 11 nånting. Mardrömmar även då. Vaknade och hade fortfarande kvar den där jävla ångesten. Klockan 13 var jag hos min samtalskontakt. Sen käkade jag lunch med pappa och nu är jag helt jävla slut. Utmattad. Vill bara sova. Utan drömmar tack. 



KOMMENTARER:

  • Okänd skötare säger:
    2015-09-08 | 23:44:29

    Fortsätt skriv på din blogg :) intressant att läsa dina tankar,funderingar m.m

    Svar: Tack! Jag ska försöka så gott jag kan, är inte så bra på att komma ihåg att skriva bara hehe..
    A perfect mess

Kommentera inlägget här: