oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Sjukt jävla trött

Kategori: Allmänt

Har inte blivit så mycket inlägg idag. Har inte orkat. Har hängt lite med två jag känner sen innan här på avdelningen. Bra distraktion, men den ena blev utskriven och den andra åkte på permission. Jag hade iallafall samtal med överläkaren och underläkaren jag träffade inatt. Det gick bra och vi bestämde att jag blir kvar inatt också och går på dbt imorgon kl 10-12 och sen blir utskriven på eftermiddagen. Överläkaren (min favorit...) satt bara tyst hela samtalet och underläkaren skötte snacket men det var bara skönt. Tacka gudarna för att han var med. Sen hade jag individual terapi kl 14 och det gick väl bra. Fick mycket beröm för att jag tog hjälp innan jag gjorde nånting dumt. Det fick jag inatt av läkaren också. Men har känt mig allmänt dissociativ hela dan och sjukt trött så kunde inte riktigt fokusera på terapin. Men jag försökte iallafall. 

Sen vid typ halv sex efter middagen nör jag egentligen brukar gå ut och röka så gick jag för att lägga mig en stund bara. Det slutade mes att jag somnade och vaknade runt 20.20 och insåg att sista utgången är om 25 minuter. Hade fan fått panik om jag sovit över den. Så nu sitter jag ute och kedjeröker lite och dricker te. Sen blir det nog sängen igen men ska försöka att inte somna på en stund så jag kanske får sova hela natten sen. Blev inte ett så jätteintressant inlägg men det här var min dag iallafall. Får se om jag skriver nåt mer innan dom låser in mobilen. 



Kommentera inlägget här: