oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Min "bucket list"

Kategori: Allmänt

Jag har för första gången i mitt liv skrivit en så kallad "bucket list". Nu har jag bara skrivit för 2014-1015, alltså ett år. Men det känns bra. Att ha något att se fram emot. Sen tänker jag såklart skriva en lista på "saker jag ska göra innan jag dör". Men nu tar jag ett år i taget. Och jag ska verkligen försöka uppfylla allt på den här listan det kommande året! Det kanske till och med tillkommer saker på listan men det här är vad jag kom på just nu. Önska mig lycka till! 

Nu har jag även satt upp den på väggen så jag kan se den varje dag. Nu blir det sängdags! Hoppas jag får sova en hel natt nu så jag är utvilad. Ska bli skönt att träffa min terapeut imorgon också. 
Godnatt! 

KOMMENTARER:

  • Alex säger:
    2014-11-13 | 00:45:25

    Stryk "ska försöka i alla fall"!!! Either you do
    it or you don't! Införskaffa appar, plåster och tuggummin! Kanske dumt att sluta just nu dock om ciggen för tillfället hjälper till att minska ångesten osv. Har du boken redan eller?

    Svar: Jag säger inte att jag ska sluta just nu, men att det är ett av mina mål när 2015 är slut. Näe jag har inte boken.
    A perfect mess

Kommentera inlägget här: