oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Lyckad kväll

Kategori: Allmänt

Har inte orkat blogga över huvudtaget på nån dag nu. Har typ inte haft ork för nånting. Sen jag blev utskriven har jag iprincip bara legat i sängen känns det som. Förutom igår kväll. Jag kom väl upp ur sängen typ vid halv fyra när vi satte på Catching Fire. Sen färgade jag håret, duschade, sminkade mig. Sen kom Lindah och hämtade upp mig och sen hämtade vi upp Christine. Åkte in till stan för att ta en fika, vilket vi gjorde, men det slutade sen med att vi först gick till broken och sen slutade det på pure. Det var ju inte riktigt meningen att jag skulle dricka nånting men det blev väl några glas iallafall. Men det kändes faktiskt som att jag kunde hantera det igår. Inget breakdown som det brukar bli när jag dricker när jag mår dåligt. Men tror det kan ha berott på sällskapet också. Hade faktiskt riktigt kul och dansade till och med vilket jag nästan aldrig gör när jag går ut haha. Så gårdagskvällen blev iallafall lyckad! Får se hur resten av dagen blir. Ska iallafall på bio med mamma ikväll och försöka få tag på min kompis nu. 
Hej sålänge 



Kommentera inlägget här: