oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

En vettig jourläkare för en gångs skull

Kategori: Allmänt

Fick träffa en väldigt bra jourläkare inatt. Har träffat honom nån gång tidigare förra året tror jag. Men han var den första läkaren under dom här veckorna som verkligen lyssnade och förstog och verkade vettig liksom. Så det var otroligt skönt. Blev inlagd på 151 över natten iallafall, fick en extra imovane så jag skulle kunna sova men det känns fan som jag inte har sovit nånting. Vaknat fram och tillbaka. Blev väckt för typ 45 minuter sen och fick gå ut och röka med personal kl 8. Men har fortfarande sån jävla ångest. Så ska försöka sova tills nästa röktid kl 10. Så får vi se vad Mr Överläkare säger sen. Om jag känner honom rätt så kommer han skriva ut mig direkt men jag hoppas verkligen att läkaren jag fick träffa inatt har skrivit in att jag kan behöva en natt till. Men sålänge, godnatt. 


Kommentera inlägget här: