oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Det suger hästkuk

Kategori: Allmänt



Vi bröt två gånger, men kom ändå tillbaka till varandra. Men den här gången var vi tvungna att bryta allt. Att inte ha någon som helst kontakt på ett tag. Och det suger. Som fan. Men jag vet att det är bättre i längden för annars skulle det bara göra saker värre. Men jag saknar honom så sjukt jävla mycket. Det gör ont i mig. Och han är med i fan varenda dröm varje natt. Och jag vaknar upp av att jag gråter. Och jag hatar det. Och det som suger är att jag inte kan ändra på nånting. Jag kan inte styra mina drömmar, även om jag vill det. Jag kan inte ändra hans beslut. Jag kan inte göra någonting åt det. Jag känner mig så otroligt maktlös. Det är ett rent helvete. Och jag önskar verkligen att det kan bli vi igen. För han gjorde mig så glad. Vi hade så sjukt roligt tillsammans. Vi var liksom perfekta. Dream team. Och så bara försvann allt. Över en natt. Och jag är arg på honom, men ändå så kan jag inte vara det. För jag förstog honom på ett sätt. Men ändå inte. Jag försöker få ihop det i huvet. Men det går inte riktigt. Och han är en så otroligt fin människa. Rakt igenom. Så snäll och omtänksam. Bara en genuint fin människa. Och det känns nästan värre då. Om han hade varit ett svin hade det nästan varit enklare, för då hade jag kunnat hata honom och varit arg istället. Men jag älskar honom. Och jag saknar honom så mycket. Men det finns inget jag kan göra. Inget. Och det suger hästkuk.  




Kommentera inlägget här: