oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Jag ska försöka

Kategori: Allmänt


Har just nu bosatt mig på balkongen med täcke, kuddar, paddan, cigg och cola. Försöker distrahera mig och tänka på annat men det är svårt ikväll. Mycket jobbiga tankar. Jag försöker tänka på dbtn och övningarna vi har fått där och så men det funkar inte just nu. Och ont som fan har jag i armen efter alla stygn, men det är mitt eget fel. Jag valde ju igår att inte bli inlagd på st Göran pga att jag tycker det är obehagligt där. Och jag vettefan om jag vill ringa NoA pga hur dom har betett sig tidigare. Men jag känner att det kanske är nödvändigt just nu i det här fallet då jag verkligen inte orkar åka in till psykakuten. Men jag ska försöka stå ut lite mer. Jag ska försöka. 









Kommentera inlägget här: