oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Kulverten och personal

Kategori: Allmänt


Kulverten på Danderyds Sjukhus. Lite läskigt att gå där helt själv faktiskt. Nu var första gången sen februari jag gick genom den här kulverten. Och det framkallar vissa minnen. Både bra och dåliga. Men det blev lite som en Flashback nu när jag gick där. Lite obehagligt. Men nu när det börjar bli kallt ute är det mycket skönare att gå inomhus mellan pressbyrån/Apoteket och huset där avdelningen ligger. Och jag blev så glad av att se en av mina favoritskötare här på avdelningen! Khomsi, han lyckas alltid få mig att le och skratta även fast jag mår piss. Men däremot är jag inte så taggad på nattpersonalen... En av dom som jobbar inatt är en riktig bitch på ren svenska. Fyfan, vissa borde inte få jobba inom psykvården. 
Kommentera inlägget här: