oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Shoppingterapi

Kategori: Allmänt

Påväg från grupp dbtn nu och det gick ganska bra. Jag kunde delta även fast jag hade sjuk jävla ångest ibland. En sån där ångest som är så diffus typ, man bara känner i kroppen liksom. Det känns obehagligt. Men nu är jag påväg in till stan och ska ha lite shoppingterapi. Men jag får bara köpa saker jag behöver sa mamma strängt! Så ska hålla mig till det. 
Försökte ringa min terapeut också men hon svarade inte så bad henne ringa upp. Det svänger så upp och ner nu så jag behöver lite rådgivning och jag har en så bra terapeut. 
Mamma ringde Umo idag också för att se om man kunde ta ut spiralen ganska snabbt för att utesluta att det är därför jag har börjat må mycket sämre. Så på måndag ska den ut! Jag behöver den ju ändå inte längre...
Är lite ledsen för att jag inte kommer kunna vara med på träningen på söndag. Då riskerar jag ju att stygnen går upp och det blir nog inte så kul. Men som sagt. Det är mitt eget fel. 


Lägger upp en av mina favoritbilder för att försöka vara lite positiv och kanske få någon att få sig ett skratt! 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-11-14 | 16:59:58

    <3

Kommentera inlägget här: