oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

50 shades of Grey

Kategori: Allmänt

Dagen har varit sådär. Läkarsamtalet blev förskjutet så det bliv av vid typ halv tre nånting. Som tur var, så var det inte min hatläkare som jobbade idag. Den här läkaren jag träffade idag, träffade jag några gånger förra året och kom ihåg att hon var ganska bra. Och det är hon, och Lars var med också, han som skrev in mig inatt. Så jag fick prata med två vettiga läkare. Ska prova två nya sömnmediciner ikväll och se om jag kan få sova en hel natt. Och planen är att bli utskriven på fredag. Och min uppgift till imorgon var att skriva typ en lista/planer för helgen så jag håller mig aktiv typ och inte bara sitter hemma. Vilket jag egentligen typ vill göra. Men jag får väl försöka helt enkelt. Kan inte göra mer än så. 

Har iallafall en väldigt trevlig rumskamrat som jag träffat förut och en annan vän så vistelsen här blir lite enklare. Och så har jag ju min älsklings bok också som jag försjunker mig i ibland. 50 shades of Grey. En bok för mig. Så fick jag till ett litet rim där också. 
Kommentera inlägget här: