oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Lite trolleri

Kategori: Allmänt

Ska snart se den senaste Hunger Games filmen på bio med mamma. Jag har inte varit på bio på hur länge som helst, har inte klarat av att sitta i en biosalong med massa folk och typ känna sig helt fast. Så har lite små ångest nu men det verkar inte vara så mycket folk som ska se den nu. Ska se den på Grand på Lidingö så det skulle ju vara värre om det var typ sergel eller rigoletto. Men får hoppas det går bra. Filmen ska ju vara riktigt bra så det kommer nog ta bort tankarna på ångesten och allt annat. 




Var precis hos min bästa kompis och hennes mamma "trollade" lite med mig. Hon är väldigt andlig och så av sig och håller på mycket med lite flummiga saker eller vad man ska säga. Men jag tycker det är riktigt intressant faktiskt och jag är väldigt öppen av mig. Hon har "rensat" lite saker på mig tidigare men idag provade hon nåt nytt också och det var fan en helt sjuk känsla. Hon stog bakom mig bara och tryckte på nån punkt på axlarna eller nåt och jag vet inte riktigt vad hon gjorde men jag började tappa balansen och till slut var jag påväg att falla bakåt, jag försökte hålla emot men det gick inte och hon sa att jag bara skulle släppa taget liksom. Så hon tog emot mig och jag ramlade helt bakåt ner på golvet och låg där och andades ett tag. Det var riktigt sjukt faktiskt. Men coolt. 
Kommentera inlägget här: