oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Kom inte undan

Kategori: Allmänt

Jag kom inte undan med mobilen och iPaden inatt.. Jag låste in iPaden och la den på hyllan uppe i garderoben och tänkte att ifall dom tar mobilen så har jag iallafall paddan. Men inte det. Jag lyckades ändå somna med mobilen gömd under kudden med ljudbok i hörlurarna men personalen ruskade till mig och väckte mig och tog allting, dom har ju såklart nyckel till garderoben också.. Så det är nog ingen idé att försöka mig på samma sak inatt. Men jag vettefan hur jag kommer kunna somna. Dum jävla regel. 
Nu ligger jag här i min säng och är helt slut, en tjej som jag ligger inne med drog med mig in i gymmet imorse, fyfan vad jobbigt det var men jag lyckades med hennes pepp. Nu försöker jag få tag på min läkare som bara har telefontid mellan 10.30 och 11.00 och det tutar bara upptaget hela tiden. Men hon har typ bara telefontid på onsdagar så måste få tag på henne idag. Sen får vi se hur dagen blir. Man vet fan aldrig med läkarna här. Det känns som dom kan göra vad fan dom helst utan att man har något att säga emot. Från och med idag är det dessutom en annan läkare så vi får se om jag blir utkastad eller inte. 

KOMMENTARER:

  • Alex säger:
    2014-11-05 | 19:26:00

    Det finns med all säkerhet en vettig anledning till att dom inte vill låta er ha telefoner osv under natten, så precis som du skrev så tror jag också att det är lika bra att bara göra som dom säger och istället försöka lära dig att somna även utan musik. Det är ju trots allt en vanesak det med. Försök att läsa en bok istället! Det brukar i alla fall jag bli trött av haha... Och bra med gymmet!!! Utsöndrar endorfiner, minskar stress och ångest, motion är som kroppens eget anti-depp! Försök kämpa dig dit när du blir rastlös! Kan garantera dig att du kommer må bättre av det! Du är stark, kämpa på nu! Puss och styrkekram

Kommentera inlägget här: