oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Jag har försökt

Kategori: Allmänt

http://youtu.be/nOKE_bCkNEQ
Försökt - Robin Lukovic

Vissa bitar i den här låten träffar mig rakt i hjärtat. Och det känns som att det är någon som sticker en kniv i mig och vrider om. Jag försöker skjuta bort. Men ibland blir tankarna på honom bara för mycket. Och idag är en sån dag. Saknaden är så extremt stor. I en månad nu har jag bara försökt skjuta bort tankarna så fort dom kommer upp. "Nej Sara, tänk inte på det, tänk inte på honom. Du får inte". Men ibland går det inte. Och jag känner mig både arg, ledsen, frustrerad, förbannad, sårad. Som att mitt hjärta är helt krossat och aldrig kommer bli helt igen. Alla säger att det går över med tiden, och jag vet ju att det så småningom gör det. Men dagar som idag känns det som att den här saknaden aldrig kommer försvinna och att mitt hjärta aldrig kommer kunna tillhöra någon annan. Det fanns ju bara du. Och jag undrar fortfarande vad fan det var som hände. 
Kommentera inlägget här: