oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Distraktion: Sminkning

Kategori: Allmänt

Har fet jävla fitt ångest (ursäkta språket). Men har lyckats hålla den i schack dom senaste timmarna genom att distrahera mig med Bea. Satt och sminkade henne i typ en timme om inte mer och lyssnade på musik och nyss var vi ute med hennes mysiga hund. Men ångesten släpper fan inte nu. Får panik. Blir liksom helt rastlös och som att det kryper i hela kroppen. Samtidigt är jag så sjukt trött. Det är så mycket känslor och tankar just nu. Jag exploderar. 

Här kommer iallafall en bildbomb på fina Bea efter sminkningen! 




(Så sjukligt jävla snygg på den här bilden) 

Och så ögonen, det blev inte direkt perfekt och så som jag ville men overall tycker jag att hela sminkningen blev bra! 



Kommentera inlägget här: