oneperfectmess.blogg.se

Att leva med psykisk ohälsa

Den ständiga dragkampen

Kategori: Allmänt

Dom tog aldrig min mobil igår vilket var jävligt skönt. När jag har sån ångest måste jag lyssna på nåt. Det var jobbigt att somna men lyckades till slut. Men vaknade vid 3 och gick upp och frågade om ett täcke, jag fryste som fan men sen vaknade jag såklart senare och svettades. Hade lite jobbiga drömmar som drog upp massa saker. Så på dbtn idag så var jag inte så närvarande, gick upp typ 20 minuter innan den började. Ville egentligen skita i det och bara ligga kvar i sängen. Men tvingade mig dit. Men i pausen bröt jag ihop när jag var ute och rökte och sen var dörren öppen till min terapeut så gick in där en stund och grät ut. Sen var det ganska jobbigt att gå tillbaka in till gruppen och ville bara att det skulle vara över. Ska snart ha samtal och det är ju meningen att jag ska bli utskriven men får se om jag klarar det idag. Men jag vill ju hem. Så det är så kluvet. Den där dragkampen i huvet som jag nämnt förut. Får se hur det går då. Men nu vill jag bara krypa ihop och försvinna. 
Kommentera inlägget här: